اقشار اجتماعی از ديدگاه امام خمينی(س): تفاوت میان نسخه‌ها

+
(صفحه‌ای تازه حاوی «{{جعبه اطلاعات کتاب | تصویر =NUR24153J1.jpg | عنوان = ‏اقشار اجتماعی از ديدگاه امام خمينی (س) | عنوان‌های دیگر = | پدیدآورندگان | پدیدآوران = خمینی‌، روح الله، رهبر انقلاب و بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران (نويسنده) طالبان، محمدرضا (تدوين) پورج...» ایجاد کرد)
 
(+)
خط ۳۴: خط ۳۴:
کتاب حاضر در 3 بخش (1. اقشار فرهنگی - ‌آموزشی؛ 2. سایر اقشار و صنوف؛ 3. توصیه‌های عمومی به اقشار مختلف جامعه) سامان یافته است.
کتاب حاضر در 3 بخش (1. اقشار فرهنگی - ‌آموزشی؛ 2. سایر اقشار و صنوف؛ 3. توصیه‌های عمومی به اقشار مختلف جامعه) سامان یافته است.


‏‏==ویژگی‌های این مجموعه==
==ویژگی‌های این مجموعه==
# این مجموعه در گروه اجتماعی حوزه معاونت پژوهشی [[مؤسسه تنظیم و نشر آثار ‎‏امام خمینی]] استخراج و تنظیم شده است.
#این مجموعه در گروه اجتماعی حوزه معاونت پژوهشی [[مؤسسه تنظیم و نشر آثار ‎‏امام خمینی]] استخراج و تنظیم شده است.
# در تنظیم این مجموعه کوشیده شده است: ‏عبارت‌ها با توجه به پیام صریح و اصلی‌ا‌شان در ذیل نزدیک‌ترین عنوان آورده و تا حد‏‎ ‎‏امکان از تکرار در ذیل دیگر عنوان‌ها خودداری شود.
#در تنظیم این مجموعه کوشیده شده است: ‏عبارت‌ها با توجه به پیام صریح و اصلی‌ا‌شان در ذیل نزدیک‌ترین عنوان آورده و تا حد‏‎ ‎‏امکان از تکرار در ذیل دیگر عنوان‌ها خودداری شود.
‏ # ازآنجاکه برخی از قشرها به دلیل اهمیت موضوع در مجموعه‌های مستقل دیگری‏‎ ‎‏تدوین یافته است، در این مجموعه سعی شده تنها به فرازها و مطالب مهم و اصلی‏‎ ‎‏موضوعات مطرح‌شده پرداخته شود. لذا برای محققان علاقه‌مند جهت دسترسی کامل‏‎ ‎‏به همه نقطه‌نظرات و مواضع امام پیرامون هر عنوان برحسب ضرورت در جای خود‏‎ ‎‏ارجاع داده شده است.
#ازآنجاکه برخی از قشرها به دلیل اهمیت موضوع در مجموعه‌های مستقل دیگری‏‎ ‎‏تدوین یافته است، در این مجموعه سعی شده تنها به فرازها و مطالب مهم و اصلی‏‎ ‎‏موضوعات مطرح‌شده پرداخته شود. لذا برای محققان علاقه‌مند جهت دسترسی کامل‏‎ ‎‏به همه نقطه‌نظرات و مواضع امام پیرامون هر عنوان برحسب ضرورت در جای خود‏‎ ‎‏ارجاع داده شده است.
‏‏ # در تنظیم قطعات منتخب هریک از فصول و عناوین فرعی، ترتیب و توالی تاریخی‏‎ ‎‏صدور آنها ملاک بوده است، نه توالی منطقی مطالب.‏
#در تنظیم قطعات منتخب هریک از فصول و عناوین فرعی، ترتیب و توالی تاریخی‏‎ ‎‏صدور آنها ملاک بوده است، نه توالی منطقی مطالب.‏  
‏‏ # تاریخ صدور پیام‌ها و سخنرانی‌ها مأخوذ از [[صحیفه امام]] در ذیل هر قطعه ذکر و‏‎ ‎‏مشخصات کامل بر اساس شماره مسلسل در انتهای کتاب آورده شده است‏<ref>ر.ک: همان، صفحه ‌د - ‌ه</ref>‏.
#تاریخ صدور پیام‌ها و سخنرانی‌ها مأخوذ از [[صحیفه امام]] در ذیل هر قطعه ذکر و‏‎ ‎‏مشخصات کامل بر اساس شماره مسلسل در انتهای کتاب آورده شده است‏. <ref>ر.ک: همان، صفحه ‌د - ‌ه</ref>‏


==نمونه مطالب==
==نمونه مطالب==
۹٬۱۸۳

ویرایش