پرش به محتوا

تحریف (ابهام‌زادیی): تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - '،ت' به '، ت'
جز (جایگزینی متن - '،ا' به '، ا')
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
جز (جایگزینی متن - '،ت' به '، ت')
خط ۳۴: خط ۳۴:




*[[تحریف‌ناپذیری قرآن (نصیری)]]،ترجمه کتاب «[[صيانة القرآن من التحريف]]» اثر [[معرفت، محمدهادی|آیت‌الله معرفت]] می‌باشد که توسط [[نصیری، علی|علی نصیری]]، ضمن رعایت اصل امانت در ترجمه، به فارسی روان و سلیس امروزین، ترجمه شده است.
*[[تحریف‌ناپذیری قرآن (نصیری)]]، ترجمه کتاب «[[صيانة القرآن من التحريف]]» اثر [[معرفت، محمدهادی|آیت‌الله معرفت]] می‌باشد که توسط [[نصیری، علی|علی نصیری]]، ضمن رعایت اصل امانت در ترجمه، به فارسی روان و سلیس امروزین، ترجمه شده است.




*[[أكذوبة تحريف القرآن بين الشيعة و السنة]]،تألیف [[جعفریان، رسول|رسول جعفریان]]، از جمله آثار معاصر در یکی از موضوعات مهم قرآنی است. در این اثر موضوع تحریف قرآن و استناد آن به شیعه مطرح و مورد نقد و رد قرار گرفته است.
*[[أكذوبة تحريف القرآن بين الشيعة و السنة]]، تألیف [[جعفریان، رسول|رسول جعفریان]]، از جمله آثار معاصر در یکی از موضوعات مهم قرآنی است. در این اثر موضوع تحریف قرآن و استناد آن به شیعه مطرح و مورد نقد و رد قرار گرفته است.




خط ۴۶: خط ۴۶:




*[[آشنایی با تفاسیر (به ضمیمه مسأله عدم تحریف قرآن و چند بحث قرآنی)]]،تأليف [[رضا استادى]]، اثری است به زبان فارسی در معرفى تفاسير كامل شيعه و اهل سنت به ضمیمه‌ى مسأله عدم تحريف قرآن و چند بحث قرآنى ديگر.
*[[آشنایی با تفاسیر (به ضمیمه مسأله عدم تحریف قرآن و چند بحث قرآنی)]]، تأليف [[رضا استادى]]، اثری است به زبان فارسی در معرفى تفاسير كامل شيعه و اهل سنت به ضمیمه‌ى مسأله عدم تحريف قرآن و چند بحث قرآنى ديگر.




خط ۶۴: خط ۶۴:




*[[سلامة القرآن من التحريف و تفنيد الإفتراءات علی الشيعة الإمامية]]،تألیف [[نجارزادگان، فتح‌الله|دكتر فتح‌الله محمدى(نجارزادگان)]]، پيرامون مسالۀ تحريف ناپذيرى قرآن نوشته شده كه مؤلف محترم، آن را «سلامة القرآن من التحريف» نام نهاده است.
*[[سلامة القرآن من التحريف و تفنيد الإفتراءات علی الشيعة الإمامية]]، تألیف [[نجارزادگان، فتح‌الله|دكتر فتح‌الله محمدى(نجارزادگان)]]، پيرامون مسالۀ تحريف ناپذيرى قرآن نوشته شده كه مؤلف محترم، آن را «سلامة القرآن من التحريف» نام نهاده است.