پرش به محتوا

مجموعة مقالات المؤتمر الدولي للشيخ ثقةالإسلام الكليني: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - 'ثقةالاسلام كلينى' به 'ثقةالاسلام كلينى'
جز (جایگزینی متن - 'سلمى' به 'سلمى')
جز (جایگزینی متن - 'ثقةالاسلام كلينى' به 'ثقةالاسلام كلينى')
خط ۴۳: خط ۴۳:


== معرفى اجمالى ==
== معرفى اجمالى ==
''''''مجموعة مقالات المؤتمر الدّولي للشيخ ثقةالإسلام الكليني''''''، مشتمل بر مجموعه مقالات كنگره بين‌المللى بزرگداشت ثقةالاسلام كلينى است كه به قلم نويسندگان ايرانى و عرب به زبان عربى در دو مجلد منتشر شده است.
''''''مجموعة مقالات المؤتمر الدّولي للشيخ ثقةالإسلام الكليني''''''، مشتمل بر مجموعه مقالات كنگره بين‌المللى بزرگداشت [[کلینی، محمد بن یعقوب|ثقةالاسلام كلينى]] است كه به قلم نويسندگان ايرانى و عرب به زبان عربى در دو مجلد منتشر شده است.


== ساختار ==
== ساختار ==
خط ۵۳: خط ۵۳:




در مقدمه كتاب، تعريف شخصيت علمى و معنوى ثقةالاسلام كلينى، نشر معارف حديثى اهل‌بيت(ع)، تحقيق و مطالعه آثار ثقةالاسلام كلينى و شناخت جايگاه و تأثيرات كتاب كافى از جمله اهداف برگزارى كنگره ثقةالاسلام كلينى دانسته شده است <ref>[http://www.noorlib.ir/View/fa/Book/BookView/Image/15601/1/3 جلد اول، مقدمه، ص 3]</ref>. در ادامه مقدمه، شيوه تحقيقى كنگره تبيين شده است.
در مقدمه كتاب، تعريف شخصيت علمى و معنوى [[کلینی، محمد بن یعقوب|ثقةالاسلام كلينى]]، نشر معارف حديثى اهل‌بيت(ع)، تحقيق و مطالعه آثار [[کلینی، محمد بن یعقوب|ثقةالاسلام كلينى]] و شناخت جايگاه و تأثيرات كتاب كافى از جمله اهداف برگزارى كنگره [[کلینی، محمد بن یعقوب|ثقةالاسلام كلينى]] دانسته شده است <ref>[http://www.noorlib.ir/View/fa/Book/BookView/Image/15601/1/3 جلد اول، مقدمه، ص 3]</ref>. در ادامه مقدمه، شيوه تحقيقى كنگره تبيين شده است.


به جهت تعداد زياد مقالات در اين مجال، به‌اختصار گزارشى از مقالات ارائه مى‌شود:
به جهت تعداد زياد مقالات در اين مجال، به‌اختصار گزارشى از مقالات ارائه مى‌شود:
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش