پرش به محتوا

ماه رمضان (ابهام زدایی): تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - ' ]]' به ']]'
بدون خلاصۀ ویرایش
جز (جایگزینی متن - ' ]]' به ']]')
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۴: خط ۴:




*[[ماه خدا پژوهشی جامع درباره ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حدیث ]] اثر [[محمدی ری‌شهری، محمد|آیت‌الله محمد محمدى رى شهرى]]، پژوهشى است جامع درباره ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حديث كه به زبان فارسى و در سال 1383ش، نوشته شده است.
*[[ماه خدا پژوهشی جامع درباره ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حدیث]] اثر [[محمدی ری‌شهری، محمد|آیت‌الله محمد محمدى رى شهرى]]، پژوهشى است جامع درباره ماه مبارک رمضان از نگاه قرآن و حديث كه به زبان فارسى و در سال 1383ش، نوشته شده است.




خط ۱۰: خط ۱۰:




*[[نهج‌الإعلان بما يثبت به دخول شهر رمضان ]] از آثار فقهى آیت‌الله [[علیاری تبریزی، علی بن عبدالله|مولى على غروى عليارى]] است كه در پاسخ به سؤال يكى از دوستان يا شاگردانش به نام ميرزا حسن كه از بحث رؤيت هلال شهيدين در لمعة و روضة پرسيده بود، به زبان عربى و در سال 1301ق تأليف گرديده است.
*[[نهج‌الإعلان بما يثبت به دخول شهر رمضان]] از آثار فقهى آیت‌الله [[علیاری تبریزی، علی بن عبدالله|مولى على غروى عليارى]] است كه در پاسخ به سؤال يكى از دوستان يا شاگردانش به نام ميرزا حسن كه از بحث رؤيت هلال شهيدين در لمعة و روضة پرسيده بود، به زبان عربى و در سال 1301ق تأليف گرديده است.