پرش به محتوا

شناخت‌نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث (فارسی - عربی): تفاوت میان نسخه‌ها

بدون خلاصۀ ویرایش
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۲۷: خط ۲۷:
}}
}}


'''شناخت‌نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث (فارسی - عربی)''' اثری است 4 جلدی به زبان فارسی و عربی از [[محمدی ری‌شهری، محمد|محمد محمدی ری‌شهری]] در علوم قرآنی و روایات اسلامی. ترجمه فارسی توسط [[شیخی، حمیدرضا|حمیدرضا شیخی]] انجام شده است.


'''شناخت نامه قرآن بر پایه قرآن و حدیث (فارسی - عربی)''' اثری است 4 جلدی به زبان فارسی و عربی از محمد محمدی ری‌شهری در علوم قرآنی و روایات اسلامی. ترجمه فارسی توسط حمیدرضا شیخی انجام شده است.
شناخت‌نامۀ قرآن بر پايۀ قرآن و حديث، در واقع، قرآن‌شناسى از منظر بهترين قرآن‌شناسان است. در اين كتاب، براى نخستين بار، آنچه خداوند منّان در توصيف كتاب خود فرموده و آنچه پيامبر خدا(ص) و اهل‌بيت(ع) در تبيين جايگاه رفيع اين كتاب آسمانى بيان كرده‌اند، در كنار هم، با نظمى نوين و سهل الوصول، همراه با تحليل‌هاى مورد نياز، در هفت بخش، تقديم قرآن‌پژوهان مى‌گردد:
 
شناخت‌نامۀ قرآن بر پايۀ قرآن و حديث، در واقع، قرآن‌شناسى از منظر بهترين قرآن‌شناسان است. در اين كتاب، براى نخستين بار، آنچه خداوند منّان در توصيف كتاب خود فرموده و آنچه پيامبر خدا(ص) و اهل بيت(ع) در تبيين جايگاه رفيع اين كتاب آسمانى بيان كرده‌اند، در كنار هم، با نظمى نوين و سهل الوصول، همراه با تحليل‌هاى مورد نياز، در هفت بخش، تقديم قرآن‌پژوهان مى‌گردد:


بخش يكم، در بارۀ جايگاه قرآن در حوزۀ معرفت دينى
بخش يكم، در بارۀ جايگاه قرآن در حوزۀ معرفت دينى