پرش به محتوا

شرح صحیفه سجادیه (ابهام‌زدایی): تفاوت میان نسخه‌ها

بدون خلاصۀ ویرایش
(صفحه‌ای تازه حاوی «'''شرح صحیفه سجادیه''' می‌تواند عنوانی برای هر یک از کتاب‌های ذیل باشد: * ترج...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۱۶: خط ۱۶:




* [[نورالأنوار في شرح الصحيفة السجادية)]] اثر [[جزایری، سید نعمت‌الله|سيد نعمت‌الله جزايرى]] (جزاير، 1050-1112ق، همان جا) است كه در آن، نویسنده به شرح تمامى 54 دعاى حضرت [[امام سجاد(ع)]] در صحيفه سجاديه و همچنين برخى از دعاهاى ديگر كه به آن ملحق شده، پرداخته است.
* [[نورالأنوار في شرح الصحيفة السجادية]] اثر [[جزایری، سید نعمت‌الله|سيد نعمت‌الله جزايرى]] (جزاير، 1050-1112ق، همان جا) است كه در آن، نویسنده به شرح تمامى 54 دعاى حضرت [[امام سجاد(ع)]] در صحيفه سجاديه و همچنين برخى از دعاهاى ديگر كه به آن ملحق شده، پرداخته است.




* [[في ظلال الصحيفة السجادية)]] اثر عربى علامه شيخ [[مغنیه، محمدجواد|محمدجواد مغنيه]] (متولد 1322ق)، با تحقيق سامى الغريرى، مشتمل بر 54 دعا از [[امام سجاد(ع)]] است كه نگارنده هر دعا را بررسى و نكات مهم آن را تشريح كرده است. نويسنده عبارات صحيفه را در پرانتز ذكر كرده و شرح و توضيح داده است.  
* [[في ظلال الصحيفة السجادية]] اثر عربى علامه شيخ [[مغنیه، محمدجواد|محمدجواد مغنيه]] (متولد 1322ق)، با تحقيق سامى الغريرى، مشتمل بر 54 دعا از [[امام سجاد(ع)]] است كه نگارنده هر دعا را بررسى و نكات مهم آن را تشريح كرده است. نويسنده عبارات صحيفه را در پرانتز ذكر كرده و شرح و توضيح داده است.  




[[Category:صفحه‌های ابهام‌زدایی افراد]]
{{ابهام‌زدایی}}
{{ابهام‌زدایی}}


[[رده:صفحه‌های ابهام‌زدایی افراد]]
 
[[رده:صفحه‌های ابهام‌زدایی کتاب‌ها]]
 
[[رده:اسفند(1400)]]
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش