پرش به محتوا

الفتوحات الإسلامية: تفاوت میان نسخه‌ها

بدون خلاصۀ ویرایش
(صفحه‌ای تازه حاوی «{{جعبه اطلاعات کتاب | تصویر = NUR11356J1.jpg | عنوان = ‏الفتوحات الإسلامية | عنوان‌ها...» ایجاد کرد)
 
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۲۵: خط ۲۵:
}}  
}}  
   
   
'''الفتوحات الإسلامية'''، تألیف صالح احمد العلی (متوفی 1423ق)، از جمله آثار جدید در موضوع فتوحات و پیروزی‌های مسلمانان در قرن اول هجری است. این اثر به زبان عربی در یک جلد با مقدمه نویسنده منتشر شده است.
'''الفتوحات الإسلامية'''، تألیف [[علی، صالح احمد|صالح احمد العلی]] (متوفی 1423ق)، از جمله آثار جدید در موضوع فتوحات و پیروزی‌های مسلمانان در قرن اول هجری است. این اثر به زبان عربی در یک جلد با مقدمه نویسنده منتشر شده است.


==ساختار==
==ساختار==
خط ۷۱: خط ۷۱:
==منابع مقاله==
==منابع مقاله==
# مقدمه و متن کتاب.
# مقدمه و متن کتاب.
# قدرت دیزجی، مهرداد، «زمینه‌های تاریخی فتوحات اسلامی در ایران: فروپاشی نظم سیاسی دولت ساسانی بر اساس منابع کتبی و داده‌های سکه-شناختی»، پایگاه مجلات تخصصی نور: تاریخ‌نامه ایران بعد از اسلام، بهار و تابستان 1394، شماره 10، صفحه 61 تا 78؛ به آدرس اینترنتی:
#[[:noormags:1109884|قدرت دیزجی، مهرداد، «زمینه‌های تاریخی فتوحات اسلامی در ایران: فروپاشی نظم سیاسی دولت ساسانی بر اساس منابع کتبی و داده‌های سکه-شناختی»، پایگاه مجلات تخصصی نور: تاریخ‌نامه ایران بعد از اسلام، بهار و تابستان 1394، شماره 10، صفحه 61 تا 78]].
https://www.noormags.ir/view/fa/articlepage/1109884
 




خط ۷۸: خط ۷۸:
   
   
[[رده:کتاب‌شناسی]]
[[رده:کتاب‌شناسی]]
 
[[رده: تاریخ (عمومی)]]
[[رده:کتاب‌شناسی]]
[[رده: تاریخ آسیا]]
 
[[رده: تاریخ کشورهای عربی]]
[[رده:کتاب‌شناسی]]
[[رده:خرداد(99)]]
 
[[رده:کتاب‌شناسی]]
 
[[رده:مقالات جدید]]
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش