پرش به محتوا

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم. معاونت پژوهشی. پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی. گروه مطالعات اسلام و غرب: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - 'ت‎ب' به 'ت‌ب'
جز (جایگزینی متن - 'ن‎گ' به 'ن‌گ')
جز (جایگزینی متن - 'ت‎ب' به 'ت‌ب')
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۵۶: خط ۵۶:
   
   
==آثار در دست انتشار==
==آثار در دست انتشار==
این مرکز دو کلان‌پروژه با عناوین «کنکاشی در مفاهیم بنیادین مدرن در صورت‎بندی هویت تمدنی» و «کثرت‌گرایی فرهنگی و تفاوت‎های اجتماعی در صورت‎بندی هویت تمدنی» در دست اقدام و تحقیق دارد و چندین پروژه تحقیقاتی با موضوعات «جریان‌های فکری معاصر عرب در مواجهه با مدرنیته» (کار گروهی)، «روش و ماهیت شناخت غرب» (با نظارت حجت‌الاسلام دکتر ذبیح‌الله نعیمیان)، «غرب‌شناسی عالمان شیعه در تجربه ایران معاصر» (حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار)، «روش شناخت غرب» (مجموعه گفتگوی علمی با اساتید)، «سکولاریسم (1)» (تألیف)، «سکولاریسم (2)» (ترجمه) و «سکولاریسم (3)» (نقد) در دست تدوین و انتشار دارد که به‌زودی منتشر خواهند شد<ref>ر.ک: همان</ref>.
این مرکز دو کلان‌پروژه با عناوین «کنکاشی در مفاهیم بنیادین مدرن در صورت‌بندی هویت تمدنی» و «کثرت‌گرایی فرهنگی و تفاوت‎های اجتماعی در صورت‌بندی هویت تمدنی» در دست اقدام و تحقیق دارد و چندین پروژه تحقیقاتی با موضوعات «جریان‌های فکری معاصر عرب در مواجهه با مدرنیته» (کار گروهی)، «روش و ماهیت شناخت غرب» (با نظارت حجت‌الاسلام دکتر ذبیح‌الله نعیمیان)، «غرب‌شناسی عالمان شیعه در تجربه ایران معاصر» (حجت‌الاسلام دکتر احمد رهدار)، «روش شناخت غرب» (مجموعه گفتگوی علمی با اساتید)، «سکولاریسم (1)» (تألیف)، «سکولاریسم (2)» (ترجمه) و «سکولاریسم (3)» (نقد) در دست تدوین و انتشار دارد که به‌زودی منتشر خواهند شد<ref>ر.ک: همان</ref>.
   
   
==پانویس ==
==پانویس ==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش