پرش به محتوا

دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم. معاونت پژوهشی. پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی. گروه مطالعات اسلام و غرب: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - 'ه‎پ' به 'ه‌پ'
جز (جایگزینی متن - 'ب‎ش' به 'ب‌ش')
جز (جایگزینی متن - 'ه‎پ' به 'ه‌پ')
خط ۵۳: خط ۵۳:
   
   
==فعالیت‎های گروه==
==فعالیت‎های گروه==
این گروه تاکنون کتاب «جستاری نظری در باب تمدن» را منتشر کرده است و نشست‎های علمی و جلسات پژوهشی دوره‌ای بسیاری با اعضای شورای پژوهشی گروه و همچنین اساتید مدعو برگزار نموده است که آخرین آنها نشست علمی و نظریه‎پردازی با موضوع «رنج سنتی و رنج مدرن، بررسی کارکردهای یاد رنج متعالی در مواجهه با رنج انسان معاصر» است که با نقادی پروفسور عبدالعزیز ساشادینا (استاد دانشگاه ویرجینیای آمریکا) در مرکز همایش‎های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد<ref>ر.ک: همان</ref>.
این گروه تاکنون کتاب «جستاری نظری در باب تمدن» را منتشر کرده است و نشست‎های علمی و جلسات پژوهشی دوره‌ای بسیاری با اعضای شورای پژوهشی گروه و همچنین اساتید مدعو برگزار نموده است که آخرین آنها نشست علمی و نظریه‌پردازی با موضوع «رنج سنتی و رنج مدرن، بررسی کارکردهای یاد رنج متعالی در مواجهه با رنج انسان معاصر» است که با نقادی پروفسور عبدالعزیز ساشادینا (استاد دانشگاه ویرجینیای آمریکا) در مرکز همایش‎های دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد<ref>ر.ک: همان</ref>.
   
   
==آثار در دست انتشار==
==آثار در دست انتشار==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش