پرش به محتوا

مجمع جهانی اهل‌بیت علیهم‌السلام: تفاوت میان نسخه‌ها

هیچ تغییری در اندازه به وجود نیامده‌ است. ،  ‏۷ سپتامبر ۲۰۱۹
جز
جایگزینی متن - 'ت‎م' به 'ت‌م'
جز (جایگزینی متن - 'م‎ا' به 'م‌ا')
جز (جایگزینی متن - 'ت‎م' به 'ت‌م')
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
خط ۲۸: خط ۲۸:
</div>
</div>


'''مجمع جهانی اهل‌بیت عليهم‌السلام'''، سازمانی غیر دولتی و جهانی است که با هدف معرفی اسلام ناب محمدی، نشر معارف قرآن و اهل‎بیت(ع)، استحکام بخشیدن به وحدت اسلامی و شناسایی، سازمان‌دهی، آموزش و پشتیبانی از پیروان اهل‎بیت تشکیل شده است. این مجمع در اردیبهشت‎ماه ۱۳۶۹ش و پس از اجلاسی جهانی با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از اندیشمندان جهان اسلام، به‌ویژه پیروان اهل‎بیت(ع) در تهران و با هماهنگی با مقام معظم رهبری، تشکیل شد.
'''مجمع جهانی اهل‌بیت عليهم‌السلام'''، سازمانی غیر دولتی و جهانی است که با هدف معرفی اسلام ناب محمدی، نشر معارف قرآن و اهل‎بیت(ع)، استحکام بخشیدن به وحدت اسلامی و شناسایی، سازمان‌دهی، آموزش و پشتیبانی از پیروان اهل‎بیت تشکیل شده است. این مجمع در اردیبهشت‌ماه ۱۳۶۹ش و پس از اجلاسی جهانی با شرکت بیش از ۳۰۰ نفر از اندیشمندان جهان اسلام، به‌ویژه پیروان اهل‎بیت(ع) در تهران و با هماهنگی با مقام معظم رهبری، تشکیل شد.


==اهداف==
==اهداف==
خط ۶۸: خط ۶۸:
الف)- مجمع عمومی:
الف)- مجمع عمومی:


در اردیبهشت‎ماه 1369ش، اجلاسی جهانی با شرکت بیش از 300 نفر از فرهیختگان و اندیشمندان جهان اسلام، به‌ویژه پیروان اهل‎بیت(ع) در تهران تشکیل شده و بدین ترتیب اولین مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) شکل گرفت.
در اردیبهشت‌ماه 1369ش، اجلاسی جهانی با شرکت بیش از 300 نفر از فرهیختگان و اندیشمندان جهان اسلام، به‌ویژه پیروان اهل‎بیت(ع) در تهران تشکیل شده و بدین ترتیب اولین مجمع عمومی مجمع جهانی اهل‎بیت(ع) شکل گرفت.


ب)- شورای عالی:
ب)- شورای عالی:
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش