پرش به محتوا

شفیعی، سید محمد: تفاوت میان نسخه‌ها

هیچ تغییری در اندازه به وجود نیامده‌ است. ،  ‏۲۲ اوت ۲۰۱۹
جز
جایگزینی متن - 'ی‎ن' به 'ی‌ن'
جز (جایگزینی متن - 'ی‎ت' به 'ی‌ت')
جز (جایگزینی متن - 'ی‎ن' به 'ی‌ن')
خط ۸۲: خط ۸۲:


==آثار==
==آثار==
دکتر شفیعی مقالات بسیاری در مجلات علمی می‎نوشت که فرصت جمع‎آوری آنها را پیدا نکرد. آثار او عموما اجتماعی و ادبی با گرایش شدید به وطن‎خواهی و ملت‎دوستی است و در همه آثارش حرف‎هایی برای گفتن دارد.  
دکتر شفیعی مقالات بسیاری در مجلات علمی می‌نوشت که فرصت جمع‎آوری آنها را پیدا نکرد. آثار او عموما اجتماعی و ادبی با گرایش شدید به وطن‎خواهی و ملت‎دوستی است و در همه آثارش حرف‎هایی برای گفتن دارد.  


آثارش که چاپ شده، عبارتند از:
آثارش که چاپ شده، عبارتند از:
خط ۹۶: خط ۹۶:


==برخی روحیات==
==برخی روحیات==
دکتر فضل‎الله صلواتی در توصیف برخی روحیات او می‎نویسد: «مرحوم شفیعی، به مقام شامخ ولایت، [[امام على(ع)|حضرت علی(ع)]] ارادت فوق‎العاده‌ای داشت و در بیان، بارها ارادتش را به پیشگاه آن حضرت ابراز می‎داشت و در کتاب شعرش قصیده‎های بلندی به نام‎های غدیریه اول و دوم و ابر رحمت، درباره آن امام همام می‎سراید که قابل توجه است. خدایش ببخشاید که در تمام عمر دوست می‎داشت که مردمی، صمیمی و بی‎آلایش باشد و در کلاس درس و در جلسه‎های سخنرانی و در مجامع یاران، با تواضع و مهربانی و برادری سخن گوید و با اخلاص حرف بزند»<ref>همان، ص39-40</ref>.
دکتر فضل‎الله صلواتی در توصیف برخی روحیات او می‌نویسد: «مرحوم شفیعی، به مقام شامخ ولایت، [[امام على(ع)|حضرت علی(ع)]] ارادت فوق‎العاده‌ای داشت و در بیان، بارها ارادتش را به پیشگاه آن حضرت ابراز می‎داشت و در کتاب شعرش قصیده‎های بلندی به نام‎های غدیریه اول و دوم و ابر رحمت، درباره آن امام همام می‎سراید که قابل توجه است. خدایش ببخشاید که در تمام عمر دوست می‎داشت که مردمی، صمیمی و بی‎آلایش باشد و در کلاس درس و در جلسه‎های سخنرانی و در مجامع یاران، با تواضع و مهربانی و برادری سخن گوید و با اخلاص حرف بزند»<ref>همان، ص39-40</ref>.


==وفات==
==وفات==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش