پرش به محتوا

البرهان السديد في الإجتهاد و التقليد: تفاوت میان نسخه‌ها

لینک درون متنی
(صفحه‌ای تازه حاوی «{{جعبه اطلاعات کتاب | تصویر =NUR13066J1.jpg | عنوان =البرهان السديد في الإجتهاد و التق...» ایجاد کرد)
 
(لینک درون متنی)
خط ۲۷: خط ۲۷:
}}  
}}  


'''البرهان السديد في الإجتهاد و التقليد'''، اثر محمدباقر موحدی نجفی (معاصر)، کتابی است در دو جلد به زبان عربی با موضوع فقه و اصول. این اثر، حاصل دروس خارج فقه نویسنده است. او در پانزده فصل، به بیان مباحث مربوط به اجتهاد و تقلید و شرایط مجتهد و همچنین جواز و عدم جواز تقلید و سایر مباحث مربوط به این مبحث می‌پردازد.
'''البرهان السديد في الإجتهاد و التقليد'''، اثر [[موحدي نجفي، محمدباقر|محمدباقر موحدی نجفی]] (معاصر)، کتابی است در دو جلد به زبان عربی با موضوع فقه و اصول. این اثر، حاصل دروس خارج فقه نویسنده است. او در پانزده فصل، به بیان مباحث مربوط به اجتهاد و تقلید و شرایط مجتهد و همچنین جواز و عدم جواز تقلید و سایر مباحث مربوط به این مبحث می‌پردازد.


==ساختار==
==ساختار==
خط ۵۲: خط ۵۲:


==وضعیت کتاب==
==وضعیت کتاب==
فهرست مطالب در هر جلد، در انتهای همان جلد ذکر شده است. نویسنده کتاب را به امام ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع) و فرزندان پاک آن حضرت(ع)، تقدیم کرده است.<ref>ر.ک: اهدائیه کتاب، ج1، ص5</ref>
فهرست مطالب در هر جلد، در انتهای همان جلد ذکر شده است. نویسنده کتاب را به [[امام على(ع)|امام ابوالحسن امیرالمؤمنین(ع)]] و فرزندان پاک آن حضرت(ع)، تقدیم کرده است.<ref>ر.ک: اهدائیه کتاب، ج1، ص5</ref>


منابع آیات و روایات و برخی از مطالب کتاب در پاورقی‌ها قید شده است.
منابع آیات و روایات و برخی از مطالب کتاب در پاورقی‌ها قید شده است.
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش