پرش به محتوا

المتعة وأثرها في الإصلاح الإجتماعي: تفاوت میان نسخه‌ها

هیچ تغییری در اندازه به وجود نیامده‌ است. ،  ‏۲۶ سپتامبر ۲۰۱۸
جز
جایگزینی متن - 'پايان' به 'پایان'
جز (جایگزینی متن - '==انگيزه تأليف== ' به '==انگيزه تأليف== ')
برچسب‌ها: ویرایش همراه ویرایش از وبگاه همراه
جز (جایگزینی متن - 'پايان' به 'پایان')
خط ۳۹: خط ۳۹:


==ساختار==
==ساختار==
اين اثر داراى نه فصل، چهار مقدمه از افراد مختلف و تقريظهاى متعدد براى تأييد مطالب در پايان كتاب است، و به شيوه تحليلى و نقدى و با استناد به ادله قرآنى و روايى و ديدگاه‌هاى فقهاى مشهور شيعه و اهل سنت به نگارش در آمده است.
اين اثر داراى نه فصل، چهار مقدمه از افراد مختلف و تقريظهاى متعدد براى تأييد مطالب در پایان كتاب است، و به شيوه تحليلى و نقدى و با استناد به ادله قرآنى و روايى و ديدگاه‌هاى فقهاى مشهور شيعه و اهل سنت به نگارش در آمده است.


==گزارش محتوا==
==گزارش محتوا==
خط ۵۲: خط ۵۲:
در ادامه، نگارنده به پاسخگويى برخى از شبهات و انتقادات مطرح شده در مورد متعه می‌پردازد.
در ادامه، نگارنده به پاسخگويى برخى از شبهات و انتقادات مطرح شده در مورد متعه می‌پردازد.


وى در پايان به حكمت و فلسفه تشريع متعه در اسلام اشاره كرده و ازدواج موقت را راه چاره خوبى براى نجات جوانان از گرداب فساد جنسى عنوان نموده و تشويق و ترغيب جوانان و فرهنگ سازى در اين زمينه را بسيار مهم و اساسى ارزيابى می‌كند.
وى در پایان به حكمت و فلسفه تشريع متعه در اسلام اشاره كرده و ازدواج موقت را راه چاره خوبى براى نجات جوانان از گرداب فساد جنسى عنوان نموده و تشويق و ترغيب جوانان و فرهنگ سازى در اين زمينه را بسيار مهم و اساسى ارزيابى می‌كند.


كتاب داراى 300 صفحه می‌باشد و فهرست منابع و مصادر، عناوين و موضوعات در پايان آن درج گرديده است.<ref>المتعة و أثرها في الإصلاح الاجتماعي، توفيق الفكيكى، ج۱، ص۳</ref>  
كتاب داراى 300 صفحه می‌باشد و فهرست منابع و مصادر، عناوين و موضوعات در پایان آن درج گرديده است.<ref>المتعة و أثرها في الإصلاح الاجتماعي، توفيق الفكيكى، ج۱، ص۳</ref>  


==پانویس ==
==پانویس ==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش