پرش به محتوا

مسائل الناصريات: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - ' ق ' به 'ق '
جز (جایگزینی متن - 'ىعليه‌السلام' به 'ی‌عليه‌السلام')
جز (جایگزینی متن - ' ق ' به 'ق ')
خط ۹۱: خط ۹۱:




چاپ سنگى اول آن در ضمن جوامع الفقهية در سال 1272 ق در ايران بوده است. سپس در سال 1410 ق، در ضمن كتاب سلسلة الينابيع در بيروت چاپ شده است.<ref>[[الذريعة إلی تصانيف الشيعة|الذريعة]]/5 252</ref>
چاپ سنگى اول آن در ضمن جوامع الفقهية در سال 1272ق در ايران بوده است. سپس در سال 1410 ق، در ضمن كتاب سلسلة الينابيع در بيروت چاپ شده است.<ref>[[الذريعة إلی تصانيف الشيعة|الذريعة]]/5 252</ref>


كتاب موجود در سال 1417 ق به وسيلۀ مركز البحوث و الدراسات العلميّة انتشار يافته است. نظارت بر انتشار آن را محمد واعظ زاده به عهده داشته است.
كتاب موجود در سال 1417ق به وسيلۀ مركز البحوث و الدراسات العلميّة انتشار يافته است. نظارت بر انتشار آن را محمد واعظ زاده به عهده داشته است.


==نسخه‌ها==
==نسخه‌ها==
خط ۱۰۹: خط ۱۰۹:
در چاپ كتاب موجود از 5 نسخه استفاده شده است كه عبارتند از:
در چاپ كتاب موجود از 5 نسخه استفاده شده است كه عبارتند از:


#نسخۀ مخزن كتابخانۀ عمومى دانشگاه تهران كه نسخۀ قديمى و صحيحى است كه در سال 574 ق نوشته شده و با رمز (د) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ عمومى دانشگاه تهران كه نسخۀ قديمى و صحيحى است كه در سال 574ق نوشته شده و با رمز (د) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ عمومى مدرسۀ عالى شهيد مطهرى در تهران با شمارۀ 2533 كه نسخۀ قديمى و تصحيح شده‌اى است كه در سال 1248 ق نوشته شده و با رمز (ط) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ عمومى مدرسۀ عالى شهيد مطهرى در تهران با شمارۀ 2533 كه نسخۀ قديمى و تصحيح شده‌اى است كه در سال 1248ق نوشته شده و با رمز (ط) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ آیت‌الله نجفى مرعشى در قم با شمارۀ 4346 و به خط سيد تقى بن محمدرضا موسوى كه در سال 1236 ق نوشته شده و با رمز (ن) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ آیت‌الله نجفى مرعشى در قم با شمارۀ 4346 و به خط سيد تقى بن محمدرضا موسوى كه در سال 1236ق نوشته شده و با رمز (ن) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ مجلس شوراى اسلامى كه در قرن 12 نوشته شده و با رمز (م) مشخص شده است.
#نسخۀ مخزن كتابخانۀ مجلس شوراى اسلامى كه در قرن 12 نوشته شده و با رمز (م) مشخص شده است.
#نسخه‌اى كه در چاپ سنگى در ضمن كتاب جوامع الفقهية چاپ شده و به خط محمدرضا بن عبدالله خوانسارى در سال 1276 ق است و با رمز (ج) مشخص شده است.
#نسخه‌اى كه در چاپ سنگى در ضمن كتاب جوامع الفقهية چاپ شده و به خط محمدرضا بن عبدالله خوانسارى در سال 1276ق است و با رمز (ج) مشخص شده است.


==مطالب==
==مطالب==
۶۱٬۱۸۹

ویرایش