پرش به محتوا

معالم‌الدين و ملاذ المجتهدين، قسم الفقه: تفاوت میان نسخه‌ها

بدون خلاصۀ ویرایش
جز (Hbaghizadeh@noornet.net صفحهٔ معالم الدين و ملاذ المجتهدين، قسم الفقه را بدون برجای‌گذاشتن تغییرمسیر به [[معالم‌الدين و ملاذ المجتهدين، قسم الفقه...)
بدون خلاصۀ ویرایش
خط ۴۵: خط ۴۵:




«معالم الدين و ملاذ المجتهدين» اثر شيخ حسن فرزند [[شهيد ثانى]] از مشهورترين تصانيف شيخ حسن فرزند [[شهيد ثانى]] است كه از همان آغاز مورد توجه عالمان و محور تدريس و بحث و گفتگو قرار گرفته است. وى اين كتاب را براى عرضه فقه استدلالى نگاشته است و معالم الاصول معروف، تنها يكى از دو مقدّمه كتاب است كه به غلط به اين نام خوانده مى‌شود. اين اثر گرانسنگ با تعليقات سلطان العلماء و تصحيح شيخ على محمّدى به زيور طبع آراسته شده است.
'''معالم‌الدين و ملاذ المجتهدين، قسم الفقه''' اثر شيخ حسن فرزند [[شهيد ثانى]] از مشهورترين تصانيف شيخ حسن فرزند [[شهيد ثانى]] است كه از همان آغاز مورد توجه عالمان و محور تدريس و بحث و گفتگو قرار گرفته است. وى اين كتاب را براى عرضه فقه استدلالى نگاشته است و معالم الاصول معروف، تنها يكى از دو مقدّمه كتاب است كه به غلط به اين نام خوانده مى‌شود. اين اثر گرانسنگ با تعليقات سلطان العلماء و تصحيح شيخ على محمّدى به زيور طبع آراسته شده است.


== ساختار==
== ساختار==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش