پرش به محتوا

فریدة‌الاسلام کاشانی، علی: تفاوت میان نسخه‌ها

جز
جایگزینی متن - 'آیت‌الله بروجردى ' به 'آیت‌الله بروجردى '
جز (جایگزینی متن - ' عبد ' به ' عبد')
جز (جایگزینی متن - 'آیت‌الله بروجردى ' به 'آیت‌الله بروجردى ')
خط ۴۱: خط ۴۱:
وی ايام كودكى را در كاشان گذرانيد و براى تحصيل دروس مقدماتى در سن 13 سالگى در سال 1362 ه‍.ق. به اصفهان رفت و در آنجا دروس ادبيات و بعضى از كتابهاى مرحلۀ سطح را از بزرگان و اعاظم آن شهر فرا گرفت.
وی ايام كودكى را در كاشان گذرانيد و براى تحصيل دروس مقدماتى در سن 13 سالگى در سال 1362 ه‍.ق. به اصفهان رفت و در آنجا دروس ادبيات و بعضى از كتابهاى مرحلۀ سطح را از بزرگان و اعاظم آن شهر فرا گرفت.


پس از پايان اين مرحله به مشهد مقدس مشرف شده و در حدود چهار سال از محضر درس شيخ هاشم قزوينى استفاده نموده و سپس به قم هجرت نموده و از حدود سال 1366 از محضر درس حضرت [[بروجردی، حسین|آیت‌الله بروجردى]] و [[خ‍م‍ی‍ن‍ی‌، روح‌الله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران|امام خمينى]] قدس سره و علامۀ طباطبايى در دروس فقه و اصول استفاده نموده‌اند. با توجه به اينكه آیت‌الله بروجردى در سال 1364 به قم وارد شدند و با توجه به اينكه تاريخ اتمام جلد اوّل كتاب نهاية الأصول (مباحث الفاظ) كه تقرير درس ايشان مى‌باشد در سال 1368 مى‌باشد و ايشان تا سال 1370 به تدريس اصول اشتغال داشته‌اند و پس از آن صرفا به تدريس فقه پرداخته‌اند مؤلف در سال 1368 در سن 19 سالگى در درس اصول ايشان شركت نموده و با توجه به استعداد قوى و عنايات الهى به تقرير درس ايشان پرداخته‌اند.
پس از پايان اين مرحله به مشهد مقدس مشرف شده و در حدود چهار سال از محضر درس شيخ هاشم قزوينى استفاده نموده و سپس به قم هجرت نموده و از حدود سال 1366 از محضر درس حضرت [[بروجردی، حسین|آیت‌الله بروجردى]] و [[خ‍م‍ی‍ن‍ی‌، روح‌الله، رهبر انقلاب و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران|امام خمينى]] قدس سره و علامۀ طباطبايى در دروس فقه و اصول استفاده نموده‌اند. با توجه به اينكه [[بروجردی، حسین|آیت‌الله بروجردى]] در سال 1364 به قم وارد شدند و با توجه به اينكه تاريخ اتمام جلد اوّل كتاب نهاية الأصول (مباحث الفاظ) كه تقرير درس ايشان مى‌باشد در سال 1368 مى‌باشد و ايشان تا سال 1370 به تدريس اصول اشتغال داشته‌اند و پس از آن صرفا به تدريس فقه پرداخته‌اند مؤلف در سال 1368 در سن 19 سالگى در درس اصول ايشان شركت نموده و با توجه به استعداد قوى و عنايات الهى به تقرير درس ايشان پرداخته‌اند.


==تدريس==
==تدريس==
۴۲۵٬۲۲۵

ویرایش